به گزارش ورزش سه، در فصل نقل و انتقالات مهدی قایدی،محمد محبی،سجاد شهباززاده،سبحان خاقانی،امید حامدی فر،سینا سعیدی فر و علیرضا رضایی از استقلال جدا شدند.

تقریبا سرنوشت اکثر این بازیکنان برای این فصل مسابقات مشخص شد و به تیم های جدیدشان پیوستند، مهدی قایدی به اتحاد کلبا رفت،محبی با روستوف در لیگ روسیه قرار دارد،شهباززاده به مس رفسنجان پیوست،سینا سعیدی فر بازیکن شمس آذر است،حامدی فر به احتمال فراوان به فولاد خواهد رفت و سبحان خاقانی پیراهن سبز ذوب آهن را بر تن خواهد کرد،علیرضا رضایی نیز به دنبال مشخص شدن وضعیت خود با استقلال است و به احتمال فراوان یک باشگاه لیگ برتری را برای ادامه فوتبال انتخاب خواهد کرد اما نکته اصلی این خروجی ها زوج اصلی خط دفاع استقلال در فصل گذشته است.

عارف غلامی و رافائل سیلوا دو بازیکنی که در اکثر مسابقات استقلال در ترکیب استقلال حضور داشتند در این فصل مسابقات هنوز با هیچ تیمی به توافق نرسیده اند.

عارف غلامی بیش از یک ماه پیش اعلام کرد که با باشگاه خارجی قرارداد امضا کرده است اما تا یک هفته منتظر استقلال خواهد ماند اما او همچنان تیمی را معرفی نکرده است.

همچنین رافائل سیلوا ستاره خط دفاعی استقلال در حال حاضر تیمی را برای ادامه فوتبال انتخاب نکرده است.

این دو بازیکن با توجه به عملکرد دفاعی قابل قبولی که استقلال در فصل گذشته داشت، شرایط بهتری را در نقل و انتقالات طی می کردند اما باید منتظر ماند و دید که چه زمانی تیم جدید خود را انتخاب خواهند کرد.