به گزارش "ورزش‌سه"، پس از درخشش در لیگ بیستم زیر نظر محرم نویدکیا که اعتقاد ویژه‌ای به توانایی‌های یاسین سلمانی داشت و حتی این بازیکن را در دوران مربیگری در سپاهان بهتر از دوران اوج خود توصیف می‌کرد، این هافبک خلاق دو فصل را به دلیل مصدومیت و البته تن ندادن به تمدید قرارداد با سپاهان از دست داد و حالا چند روزی می‌شود که وارد مرحله جدیدی از زندگی شخصی و حرفه‌ای خود شده است.

سلمانی در مصاف با ذوب آهن اولین بازی خود را پس از جدایی از سپاهان با پیراهن پرسپولیس انجام داد و پس از نمایش امیدوارکننده‌ای که در ورزشگاه آزادی داشت، در مصاف با فولاد خوزستان در ورزشگاه فولاد آرنا اولین گل خود را با پیراهن پرسپولیس ثبت کرد.

1918986

بلافاصله پس از این مسابقه سلمانی به اردوی تیم امید ملحق شده و روز آینده همراه با سایر هم تیمی‌هایش برای سه بازی حساس و سرنوشت مقابل هتگ‌کنگ، افغانستان و ازبکستان راهی تاشکند خواهد شد.

نکته قابل توجه درباره سلمانی اعتماد به نفس سرشاری است که در نمایش‌های این ستاره نوظهور فوتبال ایران نسبت به توانایی‌های خودش دیده می‌شود. او عصر روز جمعه با عنوان کاپیتان تیم المپیک ایران مقابل نماینده کمیته ملی المپیک ایستاد و خواسته‌های بازیکنان را به مناف هاشمی انتقال داد و رضا عنایتی با حضور شماره 10 تیمش و البته چهره‌هایی که مکمل او خواهند بود، امیدواری زیادی به شکستن طلسم 48 ساله دارد.