به گزارش “ورزش سه”، در دو ماه اخیر تیم ملی فوتبال زنان مشغول آماده سازی برای حضور در دومین مرحله مقدماتی المپیک پاریس است و به همین منظور نیز تاکنون سه اردو برپا کرده است؛ اما با نزدیک شدن به مسابقات تیم ملی، حالا یک چالش جدید سر راه تیم ملی زنان قرار گرفته است.

دومین مرحله از مسابقات مقدماتی المپیک از چهارم آبان ماه برای تیم ملی کشورمان آغاز خواهد شد و دختران ایران در این مرحله با تیم‌های فیلیپین، چین تایپه و استرالیا هم گروه هستند. شاگردان آزمون برای انجام این مسابقات، اواخر مهر ماه عازم استرالیا خواهند شد و پیش از اعزام احتمالا دو اردوی دیگر در تقویم خود خواهند داشت.

1919242

اما بلافاصله بعد از  مسابقات تیم ملی؛ خاتون بم نیز به عنوان تنها نماینده ایران در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا حضور خواهد داشت؛ حضور ۹ ملی پوش از خاتون در تیم ملی سبب شده است که برگزاری اردو خاتون و تیم ملی با چالش‌هایی روبرو شود.

خاتون سال گذشته برای حضور در همین مسابقات بازیکنانش را در اختیار تیم ملی قرار نداد که البته این موضوع با هماهنگی کادرفنی تیم ملی رقم خورد اما با توجه به حساسیت‌های مسابقات پیش رو، مشخص نیست خاتون و تیم ملی برای برگزاری اردو چگونه با یکدیگر تعامل خواهند کرد.

در روزهای اخیر اخباری مبنی بر برگزاری اردوی مشترک خاتون و تیم ملی به گوش می‌رسید که به نظر می‌رسد بهترین راه ممکن هم همین باشد که هر دو تیم آماده مسابقات بین المللی پیش رو شوند.