به گزارش "ورزش سه"، شب گذشته الکساندر میتروویچ با نمایشی خیره کننده، زمینه ساز پیروزی چهار بر سه الهلال در الکلاسیکو عربستان بود. ستاره صربستانی که مرد اول این دیدار بود، توانست چهارمین هت تریک فصل جدید رقابت‌های دوری روشن را به ثبت برساند.

1919253

اولین هت تریک فصل در همان بازی افتتاحیه رقم خورد. جایی که الاهلی توانست با سه گلی که روبرتو فیرمینو وارد دروازه الحزم کرد، شروع طوفانی در لیگ عربستان داشته باشد. البته که فیرمینو پس از آن درخشش نتوانسته است در هفته‌های دوم تا چهارم گلزنی کند و باید دید در بازی امشب برابر الفتح به ناکامی‌هایش پایان می‌دهد یا خیر.

1919254

هت تریک دوم نیز مجددا در هفته اول رقم خورد. در دیداری که الهلال با نتیجه 3 بر یک از سد میزبان خود یعنی ابهاء گذشت. در این بازی، مالکوم در نقش یک ستاره ظاهر شد و هر سه گل آبی‌های ریاض را وارد دروازه حریف کرد تا او نیز شروع پرقدرتی در دوری روشن داشته باشد.

1919255

نام فوق ستاره پرتغالی نیز در میان هت تریک کنندگان دیده می‌شود. در مسابقه‌ای از هفته سوم بود که النصر در زمین الفتح به نخستین پیروزی خود دست یافت. در این دیدار، رونالدو همه کاره زمین بود و علاوه بر اینکه سه مرتبه دروازه حریف را گشود، یک پاس گل نیز به سادیو مانه داد.

1919256

شب گذشته نیز چهارمین هت تریک این فصل از رقابت‌های لیگ عربستان توسط الکساندر میتروویچ به ثبت رسید. مرد صربستانی ایفاگر شخصیت اول فیلم سینمایی ریمونتادای الهلال در استادیوم امیر عبدالله الفیصل شهر جده بود. جایی که آنها شکست سه بر یک در نیمه نخست را با پیروزی 4 بر 3 عوض کردند.