به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی رسما اعلام کرد جک گریلیش، ستاره انگلیسی این تیم، به دلیل مصدومیت در دیدار امروز سیتی مقابل فولام حضور نخواهد داشت. او به این ترتیب به دو مصدوم دیگر تیم پپ گواردیولا، جان استونز و کوین دی‌بروینه، ملحق شد.

1919294

سیتی امروز در یک بازی خانگی به مصاف فولام می‌رود و جالب اینجا است که ابتدا نام گریلیش در فهرست بازیکنان پپ برای این بازی دیده می‌شد. با اینکه گفته می‌شود مصدومیت گریلیش جدی نیست و او مدتی طولانی دور از میادین نخواهد بود ولی باید دید آیا گریلیش می‌تواند در فیفا دی سپتامبر برای تیم ملی انگلیس به میدان برود یا نه؟

خوانما لیو که در غیاب پپ گواردیولا، که به دلیل جراحی کمرش فعلا در کنار سیتی نیست، هدایت سیتیزن‌ها را به عهده دارد امروز شاهد بازگشت مانوئل آکانجی به ترکیب خواهد بود. فیل فودن که مثل آکانجی در بازی قبلی مقابل شفیلد یونایتد حاضر نبود و علت غیبتش بیماری اعلام شده بود امروز به میدان می‌رود.

1919295

در غیاب گریلیش، جرمی دوکو که امسال تابستان به خدمت گرفته شد اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت را با پیراهن سیتی انجام می‌دهد. دوکو با قراردادی 60 میلیون یورویی از رن فرانسه به سیتی پیوست.

در کنار جرمی دوکو در بازی امروز ارلینگ هالند و خولین آلوارز خط حمله منچسترسیتی را تشکیل خواهند داد.