به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های منچسترسیتی و فولام از ساعت 17:30 امروز در بازی هفته چهارم لیگ برتر انگلیس به میزبانی ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفتند.

ویدئو: 309755

نیمه اول این بازی 3 گل در پی داشت و اگرچه از ابتدا بازی هیجان انگیز نبود اما در انتها با برتری تیم میزبان به پایان رسید.

در واقع دو تیم بیشتر در به جریان انداختن توپ فعال بودند و پیش از اینکه اولین گل بازی توسط سیتی به ثمر برسد، اتفاق جالب توجهی در بازی رخ نداده بود.

1919381

ارلینگ هالند که در گلزنی ناکام بود موفق شد دقیقه 31 به خولین آلوارز پاس گل بدهد. او ارسال رو به جلو در گوشه محوطه جریمه را با پاس عرضی در اختیار مهاجم آرژانتینی قرار داد تا او در مصاف تک به تک با دروازه‌بان بازیکن ضربه ساده پای راست اولین گل این بازی را به ثمر برساند.

برخلاف تصور شاگردان پپ گواردیولا، آن‌ها خیلی زود گل تساوی را دریافت کردند. فولام که در این بازی تیم ضعیفی مقابل قهرمان فصل گذشته لیگ برتر نبود،‌ دقیقه 33 به گل رسید.

1919382

ارسال آندریاس پریرا با ضربه والی رائول خیمنز مواجه شد که ادرسون آن را دفع کرد اما ریباند آن را تیم ریم برابر دروازه خالی سیتی به گل اول فولام در این بازی تبدیل کرد.

1919384

سیتی برای کسب پیروزی در نیمه اول تا جایی تلاش کرد که موفق شد در وقت اضافه دوباره به گل برسد. ارسال کرنر فیل فودن در جای خالی از مدافعان حریف در محوطه جریمه با ضربه سر ناتان آکه همراه شد تا در گوشه دروازه حریف قرار بگیرد. به دلیل حضور مانوئل آکانجی در مسیر توپ که در آفساید هم حضور داشت این گل توسط VAR قرار گرفت و در نهایت توسط داور تایید شد.

1919386

در نیمه دوم هم سیتی تیم برتر میدان بود و توانست به تفاضل گل با حریف اضافه کند. پاس محکم رودری را آلوارز با یک اثر کوچک به سمت محوطه جریمه هدایت کرد تا با وجود تلاش تیم‌ریم برای مهار آن به هالند برسد. او در موقعیت تک به تک کار دشواری نداشت و با ضربه زمینی پای چپ سومین گل تیمش را در دقیقه 58 به ثمر رساند.

میزبان در نیمه دوم مالکیت توپ را اغلب در اختیار داشت و همین به آن‌ها آگاه می‌‌داد تا خطرات بیشتری را روی دروازه حریف ایجاد کنند. دقیقه 69 سرنگون شدن فودن روی یک پاس خطرناک به داخل محوطه جریمه توسط پریرا یک ضربه پنالتی به سیتی هدیه داد.

1919387

این پنالتی که با بررسی طولانی VAR در نهایت اعلام شد به هالند رسید و او در دقیقه 70 بر خلاف شیرجه دروازه بان دومین گل خود در این بازی را به ثمر رساند.

واکنش خوب ادرسون در دقیقه 73 مانع از گلزنی خیمنز شد. او پس از اینکه روبن دیاس ارسال به درون محوطه جریمه را ناقص کنترل کرد با شوت پرقدرت توپ را به سمت دروازه فرستاد که گلر برزیلی آن را مهار کرد و یک ضربه کرنر به سود فولام اعلام شد.

سیتی در فرصت باقی مانده از نیمه دوم برای جلوگیری از ضدحملات احتمالی فولام کمتر به سمت دروازه حریف می‌رفت و بیشتر سعی داشت در میانه میدان کنترل توپ را در اختیار داشته باشد.

1919388

این تاکتیک برای حفظ تفاضل با شاگردان مارکو سیلوا کارساز بود و آن‌ها موفق شدند یک گل دیگر هم به ثمر برسانند. آخرین گلزن سیتی در این بازی هالند بود. پس از نفوذ سرخیو گومز به محوطه جریمه فولام، پاس زمینی او با ضربه سریع و پرقدرت مهاجم نروژی همراه شد و در دقیقه 5+90 دروازه حریف را باز کرد تا در این مسابقه هت‌‌تریک کند.