به گزارش "ورزش سه"، لاتزیو بعد از متحمل شدن دو باخت متوالی در دو هفته ابتدایی سری A امشب موفق شد میزبانش ناپولی را در ورزشگاه دیه‌گو مارادونا با نتیجه 2-1 شکست دهد. دایچی کامادا، ستاره ژاپنی لاتزیو، گل پیروزی تیمش را در دقیقه 53 این دیدار به ثمر رساند.

کامادا از سال 2019 تا 2023 در اینتراخت فرانکفورت حضور داشت و طی 175 بازی 40 گل برای این تیم به ثمر رسانده و تابستان امسال به عنوان بازیکن آزاد و با قراردادی دو ساله به نایب قهرمان فصل گذشته سری A پیوست.

ملی پوش ژاپنی خیلی زود توانست در تیم جدیدش به جایگاه ثابتی دست یافته و از همان هفته نخست در ترکیب اصلی تیم مائوریتزیو ساری قرار بگیرد. او در سومین حضور متوالی‌اش در ترکیب لاتزیو اولین گل خود را برای این تیم به ثمر رسانده و برای سردار آزمون، دیگر آسیایی سرشناس سری A که در تیم همشهری (رم) حضور دارد خط و نشان بکشد.

لوئیس آلبرتو با یک فرار سریع از سمت راست خود را به نزدیکی های محوطه جریمه رسانده و یک پاس در عرض به نزدیکی های محوطه جریمه ارسال کرد. اندرسون به زیبایی از روی توپ پرید تا کامادا را در سمت چپ محوطه صاحب موقعیت خوبی کند؛ موقعیتی که ملی پوش ژاپنی به خوبی قدر آن را دانسته و با یک شوت زمینی زیبا تبدیل به گل پیروزی بخش تیمش کند.

1919723
1919724
1919725
1919726