به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی آماده است تا با ارائه پیشنهادی به ارزش 29 میلیون پوند در سال (حدود 35 میلیون یورو) به ارلینگ هالند، او را به پردرآمدترین بازیکن لیگ برتر تبدیل کند.

قرارداد مهاجم نروژی با سیتی تا سال 2027 اعتبار دارد و مالکان باشگاه پیش از این با رافائلا پیمنتا، ایجنت او، در مورد افزودن یک سال دیگر به این قرارداد فعلی مذاکره کرده بودند. ولخرجی تاریخی باشگاههای عربستانی اما سیتزین ها را بیش از پیش به تمدید قرارداد هالند مصمم کرده است چرا که آنها نمی خواهند به هیچ عنوان او را از دست بدهند.

1919738

هالند در حال حاضر به همراه کوین دی بروینه، ستاره بلژیکی سیتی، بیشترین درآمد هفتگی را در مدافع عنوان قهرمانی لیگ برتر به خود اختصاص داده است. پیشنهاد جدیدی که سران سیتی به این بازیکن ارائه خواهند کرد او را به پردرآمدترین بازیکن کل لیگ تبدیل می کند.

1919739

ارلینگ هالند که هفته گذشته جایزه بهترین بازیکن لیگ برتر را به خود اختصاص داد و روز شنبه هفتمین هت تریک خود را برای سیتی انجام داد. او موفق شد 3 گل تیمش را در جریان برد 5-1 مقابل فولام به ثمر برساند.

در قرارداد هالند با سیتی هیچ بند فسخی دیده نمی شود اما رئال مادرید همچنان رویای داشتن او را در سر می پروراند. پیشنهاد 170 میلیون پوندی الاتحاد برای جذب محمد صلاح اما سیتزن ها را نگران کرده است چرا که آنها هر لحظه انتظار ارائه پیشنهاد شگفت انگیز مشابهی برای ستاره خود را می کشند.

1919740

مذاکره برای تمدید قرارداد هالند تا سال 2028 طی هفته های آتی آغاز خواهد شد. در این میان نزدیکان بازیکن اعلام کرده اند که او تا کنون نسبت به ترک سیتی و حضور در عربستان یا رئال وسوسه نشده و می خواهد در اتحاد به درخشش خود ادامه دهد.