به گزارش "ورزش‌سه"، همانطور که در اردوی تیم ملی بزرگسالان که این روزها زیر نظر قلعه‌نویی در کمپ تیم ملی برگزار می‌شود، سپاهان ۵ نماینده دارد، ٣ عضو باشگاه اصفهانی هم ساعاتی پیش همراه با این المپیک ایران راهی تاشکند شدند. 

محمد قربانی، محمدجواد حسین‌نژاد و آریا یوسفی ٣ بازیکنی هستند که با شرایط خوبی به مسابقات رفتند. قربانی که از ابتدای مسابقات عضو اصلی و همیشگی ترکیب مورایس بوده و حسین‌نژاد هم از بازی دوم با مصدومیت کریمی به جمع ١١ بازیکن اصلی رسیده و در ٣ مسابقه هفته دوم تا چهارم به صورت ثابت بازی کرده است. آریا یوسفی هم که در سه بازی ابتدایی فصل فرصت بازی به دست نیاورده بود، در مقابل پیکان با حضورش در زمین مسابقه جریان بازی را به نفع سپاهان تغییر داد. او هم پاس گل دوم را برای رضاییان مهیا کرد و هم گل سوم را به زیبایی ثبت کرد. 

1919909

این ٣ بازیکن که بی‌شک نقش مهمی در تیم المپیک ایران طی ٣ بازی برابر هنگ‌کنک، افغانستان و ازبکستان ایفا خواهند کرد البته به دلیل نیاز سپاهان پس از این مسابقات که روز بیست و یکم شهریورماه تمام می‌شود به ایران باز می‌گردند و همراه با سایر بازیکنان به چین نمی‌روند.  در واقع آنها خیلی زود باید به اردوی طلایی پوشان اصفهانی اضافه شوند و آماده نبرد برابر نیروی هوایی عراق شوند.