به گزارش "ورزش سه"، روزبه چشمی، مدافع تیم ملی در مورد شرایط اردوی تیم ملی در شهریور ماه بیان کرد: از دیروز اردوی‌مان شروع شده و دو بازی دوستانه در این اردو داریم، تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که به اهداف کادرفنی در تمرینات و بازی‌های دوستانه برسیم و انشاالله آنجا بازیکنان هم بیایند و اردو تکمیل‌تر شود.

او در مورد بازی‌های دوستانه این فیفادی گفت: بالاخره دو بازی دوستانه است و قطعا کمک می‌کند. دو تیم از دو قاره مختلف هستند و مهم این است که دور هم بازیکنان جمع بشوند و اهداف کادرفنی را در بازی‌ها پیاده کنیم. هم بازی بلغارستان و هم آنگولا به ما کمک می‌کند.

او در مورد اینکه آیا این دو بازی می‌تواند کمک کننده باشد یا خیر ادامه داد: همین بازی‌های دوستانه مهم‌ترین چیز است و قبلا شده که در فیفادی بازی دوستانه نداشتیم ولی هم در اردوی قبلی ۳ بازی خوب داشتیم و الان هم دو بازی خوب هست. اگر در فیفادی‌ها با تیم‌های قوی‌تر بازی کنیم بیشتر کمک می‌کند. فدراسیون تلاشش را برای بازی‌های دوستانه می‌کند و مهم انجام بازی دوستانه است. شاید بعضی‌ها بگویند آنگولا تیم ضعیفی است اما مهم بازی کردن است. نکته اصلی برگزاری بازی دوستانه است.

ویدئو: 309872

او در مورد انتقاداتی که به لیست قلعه‌نویی وجود داشت، گفت: دعوت و عدم دعوت بازیکن در اختیار کادرفنی است و من بازیکن نمی‌توانم نظری بدهم. قطعا بررسی کردند که این افراد باشند.

چشمی در مورد حضور خداداد عزیزی در تیم ملی بیان کرد: آقای عزیزی هم بازیکن بزرگی بوده و انشاالله کنار هم اتفاقات خوبی را رقم بزنیم و خوشحال‌شان کنیم‌.

او در مورد رقبای قدرتمند ایران نیز گفت: برنامه‌ریزی‌شان خیلی زودتر شروع شده و شاید الان به ۵۰ درصد برنامه‌ریزی‌شان رسیدند و ما هم داریم تلاش می‌کنیم و باید خودمان را برسانیم و این با تلاش و کار کردن به دست می‌آید.

روزبه چشمی در این مصاحبه از دو سوال در مورد لیست امیر قلعه نویی و نظرش درباره حضور خداداد عزیزی در تیم ملی با جملات کوتاه عبور کرد و حرف‌هایش طوری بود که این سوالات به او مربوط نمی‌شود و بازیکن نباید با چنین سوالاتی رو به رو بشود.