به گزارش "ورزش سه"، خروج سعید عزت‌اللهی از لیست وایله به دلیل عدم پذیرش قرارداد 2.5 ساله باعث شده بود تا او شرایط روحی چندان مناسبی نداشته باشد اما در نهایت طرفین راضی به قرارداد شش ماهه شدند تا عزت‌اللهی نیز به ترکیب بازگردد.

در بازگشت او، وایله بعد از 5 بازی موفق شد تیم میانه جدولی اودنس را شکست دهد و به جدول سوپرلیگ دانمارک بازگردد. این آخرین بازی پیش از فیفادی بود و باعث شد تا عزت‌اللهی نیز با وضعیت بهتری دانمارک را ترک کند و به سوی اردوی تیم‌ملی برود.

او که جزو بازیکنان باتجربه تیم ملی است و از مردان مورداعتماد امیر قلعه‌نویی محسوب می‌شود، دهمین سال بازی در خارج از کشور را آغاز کرده و در 26 سالگی، از 50 بازی ملی هم گذر کرده است.

1920252

جالب اینکه عزت‌اللهی سابقه حضور در دو جام جهانی را هم دارد و شاید با ادامه این روند و باتوجه به وضعیت سنی، فرصت این را داشته باشد تا رکورد جام‌های جهانی را هم بشکند. هرچند که مصدومیت در سال 2019 باعث شد تا او فرصت حضور در جام ملت‌ها را از دست بدهد.

البته عزت‌اللهی در تیم ملی رقبای زیادی دارد و حضور در ترکیب اصلی بعد از یک رقابت جذاب در اردوگاه تیم امیر قلعه‌نویی میسر خواهد شد، جایی که شاید دوباره در کنار احمد نوراللهی زوج هافبک دفاعی را تشکیل بدهد.