به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی صبح امروز در چارچوب رقابت‌های لیگ فوتبال آمریکا در خانه لس‌آنجلس اف‌سی مهمان این تیم بود و توانست آنها را با نتیجه 1-3 از سر راه بردارد. 

هواداران بسیاری برای تماشای بازی مسی در این دیدار راهی ورزشگاه شده بودند. چهره‌های سرشناسی مانند لئوناردو دی‌کاپریو، سلینا گومز و شاهزاده هری تا هوادارانی که بلیت این مسابقه را از چند هفته قبل تهیه کرده بودند تا بتوانند بازی این ستاره آرژانتینی را از نزدیک ببیند.

اما یکی از اتفاقات جالبی که در این بازی رخ داد، ورود یکی از هواداران به داخل زمین برای بغل کردن مسی و دیدار او از نزدیک بود که با واکنش سریع و عجیب محافظ این بازیکن روبرو شد. 

1920347

محافظ مسی در چند هفته اخیر توجه بسیاری را جلب کرده و هرجا که این بازیکن برود، در کنارش حضور دارد و دیشب هم نشان داد که حواسش به طور کامل به حفظ امنیت او حتی زمانی که داخل زمین حضور دارد است.

این محافظ زودتر از نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه خودش را به این هوادار نوجوان رساند و البته طوری سعی در دور کردن او داشت که انتقادهایی را هم به همراه داشت و عده‌ای معتقد بودند که این حجم از خشونت در قبال یک هوادار لازم نیست.

محبوبیت مسی در آمریکا روز به روز بیشتر می‌شود و افراد بیشتری مشتاق دیدار او از نزدیک یا در زمین بازی هستند.