به گزارش "ورزش سه"، تجربه نخستین دربی نیکوزیا برای ریکاردو ساپینتو با اتفاقات خوبی همراه نشد، چرا که آپوئل در شرایطی که برای دقایقی از بازی با یک یار بیشتر در زمین مسابقه حاضر بود، برابر امونیا تن به شکست داد.

در این مسابقه، آپوئل در همان دقایق ابتدایی بازی یک ضربه پنالتی را از دست داد و دقایقی بعد نیز دروازه این تیم باز شد. در دقیقه 22 بازی، یک بازیکن از آمونیا با کارت قرمز مستقیم اخراج شد، ولی در عین ناباوری این آمونیا بود که به گل دوم نیز رسید.

آپوئل در آخرین دقیقه نیمه اول یکی از گل‌ها را جبران کرد، ولی در وقت‌های تلف شده نیمه اول یکی از شاگردان ساپینتو نیز اخراج شد تا هر دو تیم نیمه دوم را 10 نفره آغاز کنند. در نهایت نیز بازی با نتیجه 2 بر یک به سود آمونیا به پایان رسید.

1920399

آپوئل که چند روز پیش با شکست برابر خنت بلژیک از صعود به مرحله گروهی لیگ کنفرانس بازماند، حالا با شکست در دربی، باعث خشم هواداران خود شد و زمانی که بازیکنان این تیم در پایان بازی برای تشکر به سمت جایگاه طرفداران خود رفتند، توسط آنها هو شدند.

رسانه گل قبرس در این خصوص نوشته است: برخی از هواداران آپوئل از بازیکنان و کادر فنی استقبال نکردند و اشیایی نیز به سمت آنها پرتاب شد. ریکاردو ساپینتو سعی کرد وضعیت را آرام کند و بازیکنان آپوئل ناامید از این مسابقه، راهی رختکن شدند.

ساپینتو در نشست خبری بعد از بازی در واکنش به اتفاقات پایان بازی گفت: هواداران ما خوشحال نبودند، ما به آنها پاسخ می دهیم تا توجیه شوند. این یک واکنش طبیعی است. ما باید ادامه دهیم. بهتر شویم. ما باید با هم بمانیم.

1920400