به گزارش "ورزش سه"، فهد طالب در خط دروازه، عباس قاسم در پست مدافع و علی یوسف در نوک خط حمله صنعت نفت ستون فقرات این تیم را تشکیل می‌دهند.

صادق صادقی، بازیکن فصل قبل ذوب آهن، تنها خرید لیگ برتری صنعت بود. خریدهای بعدی عبدالله ویسی همگی از بازیکنان شاغل در لیگ 1 و 2 بودند.

یوسف کی‌شمس، مهاجم فصل گذشته فولاد نوین اهواز، فصل گذشته در لیگ دسته دوم توانست ۱۴ گل به ثمر برساند و ۷ پاس گل بدهد. صنعت همچنین شنانی، بازیکن بومی‌ای که سابقه حضور در لیگ برتر را در کارنامه داشت، جذب کرد.

خریدهای بعدی صنعت به شکلی بود که شاید فقط ویسی آنها را بشناسد. رضا بهمئی، محمدرضا یوسفی، مهدی داغر و امیرمحمد پناهی بازیکنانی بودند که از لیگ یک و دو به صنعت نفت پیوستند.

1917949

روند خروج بازیکنان صنعت نفت هم بر پایه جوانگرایی و خروج بازیکنان خارجی بود. مهدی ممی‌زاده تنها بازیکن این تیم بود که در فصل نقل و انتقالات مشتریان زیادی داشت و در نهایت به گل گهر پیوست.

بازیکنان ورودی صنعت نفت آبادان:

عباس قاسم، علی یوسف، فهد طالب، یوسف کی شمس، محمدرضا یوسفی، امیرمحمد پناهی، حسین شنانی، رضا بهمئی، صادق صادقی، مهدی داغر 

بازیکنان خروجی صنعت نفت آبادان:
امید خالدی، حسن بیت‌سعید، حسین ساکی، سباستین گراردو پیریز، شاروف موخیدینوف، شیرالدین بابایوف، عباس بوعذار، علی فریدون شاه‌حسینی، فردین یوسفی، فرزین گروسیان، محمد طیبی، مهدی ممی‌زاده

صنعت نفت با 2 شکست، 1 تساوی و 1 پیروزی با  4 امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد.