به گزارش "ورزش سه"، اینترمیامی دیشب با حضور ستاره بزرگش لیونل مسی موفق شد لس‌آنجل اف‌سی را 3-1 شکست دهد اما در این بازی مسی دو بار با شرایطی مواجه شد که ممکن بود برای او تبعاتی سخت داشته باشد.

در جریان مسابقه یک جیمی‌جامپ به زمین رفت و به سمت لئو دوید و اگر محافظ شخصی او در آخرین لحظه مانع از رسیدن هوادار به مسی نمی‌شد ممکن بود امنیت ستاره آرژانتینی به خطر بیفتد. اما در مورد دوم در انتهای مسابقه لئو شانس آورد و یک شیء پرتاب شده از سکوها با اختلافی اندک از کنار سرش عبور کرد.

1920572

مسی در پایان مسابقه مدت زمان قابل توجهی در زمین ماند و با چندین ستاره هالیوودی و همینطور جورجو کیه‌لینی بازیکن لس‌آنجلس اف‌سی گفتگو کرد.

1920574

ولی زمانی که مسی در حال ترک زمین و ورود به تونل ورزشگاه BMO بود از سکوهای ورزشگاه یک شیء به سمت او پرتاب شد. مشخص بود که این جسم دقیقا به سمت سر ستاره بزرگ آرژانتینی هدف‌گیری شده ولی پرتابه با اختلافی اندک از کنار سر او گذشت و به نرده‌های کناری برخورد کرد. مسئولان امنیت ورزشگاه به سرعت به سمت مسی رفته و او را به تونل ورزشگاه رساندند.

1920573

مسی در دو هفته آینده در اینترمیامی حضور نخواهد داشت چرا که برای شرکت در اردوی تیم ملی آرژانتین به کشورش برمی‌گردد. قهرمان جام جهانی با حضور او در رقابت‌های انتخابی جام جهانی 2026 با اکوادور و بولیوی دیدار خواهد کرد.