به گزارش ورزش سه، تمرین دیروز تیم ملی در شرایطی برگزار شد که کادرفنی و بازیکنان تیم ملی امید از انگیزه و روحیه خوبی برخوردار بودند.

رضا عنایتی سرمربی تیم ملی امید در آستانه چالش بزرگی در دوران مربیگری خود قرار گرفته است، او در روزهای آینده باید هدایت تیم ملی امید در مسابقات مقدماتی المپیک و مسابقات آسیایی هانگژو را انجام دهد و به طلسم ناکامی‌های فوتبال ایران در این رده پایان دهد.

بازیکنانی که در اختیار رضا عنایتی قرار دارند در مسابقات لیگ عملکرد قابل قبولی داشتند و از لحاظ بدنی و روحی در شرایط خوبی به سر میبرند که این موضوع می‌تواند در هماهنگی و عملکرد آنها در زمین تاثیر گذار باشد، لژیونرهای تیم ملی امید نیز در شرایط خوبی قرار دارند و می‌توانند تاثیر مثبتی روی عملکرد شاگردان عنایتی داشته باشند.

عنایتی و بازیکنانش در انتهای تمرین دیروز عکس یادگاری ثبت کردند و با لبخندی که بر لب دارند پیامی از ورزشگاه پاختاکور ازبکستان به ایران منطق کردند، آنها برای رقابت آماده‌اند و روحیه بالایی دارند.

آریا برزگر، طاها طباطبایی، محمد جواد حسین نژاد، آریا یوسفی، علی باویه، یاسین سلمانی، امین حزباوی و سه دورازه‌بان تیم ملی خالدآبادی، پارسا و سعیدی فر در تصویر زیر حضور دارند:

1920594