به گزارش "ورزش سه"، حضور لیونل مسی در لیگ فوتبال آمریکا باعث شده که توجه بسیاری به سمت مسابقات این لیگ معطوف شود و چهره‌های شناخته شده هم برای تماشای دیدارها حاضر شوند. 

اینترمیامی روز گذشته به مصاف لس آنجلس اف سی رفت و چهره‌های معروف بسیاری از سلینا گومز و لئوناردو دی کاپریو تا شاهزاده هری برای تماشای بازی او راهی ورزشگاه شده بودند تا بتوانند این ستاره آرژانتینی را از نزدیک ببینند. 

پولیشیچ که بسیاری او را با لقب کاپیتان آمریکا می‌شناسند از این موضوع چندان راضی به نظر نمی‌رسد و با شوخی و کنایه از بازیگران آمریکایی دعوت کرده که برای تماشای بازی تیم ملی کشور خودشان هم در ورزشگاه حاضر شوند. 

1920484

او با انتشار ویدیویی از حضور ستارگان هالیوودی در ورزشگاه لس آنجلس اف سی در اینستاگرامش نوشت:« به آنها بگویید که برای تماشای بازی‌های تیم ملی آمریکا هم دعوت هستند» و در آخر هم از شکلک خنده استفاده کرد. 

تیم ملی آمریکا در این وقفه دیدارهای ملی قرار است دو بازی دوستانه برابر تیم ملی ازبکستان در سن لویی و تیم ملی عمان در مینی‌پلیس برگزار کند و با توجه به این که هیچ یک از این دو تیم، تیم‌های قدرتمندی به حساب نمی‌آیند بعید است که چهره‌های شناخته شده دعوت او برای حضور در ورزشگاه را قبول کنند.