به گزارش "ورزش سه"، علی خطیر در برنامه فوتبال برتر با اشاره به صورت های مالی تا سال منتهی به ۳۱ تیر ۱۴۰۲ عنوان کرد: بهای تمام شده درآمدهای عملیاتی ما نزدیک به ۵۴۷ میلیارد تومان است که از این مبلغ، نزدیک به ۴۷۰ میلیارد هزینه حق الزحمه بازیکنان و کادرفنی است؛ یعنی نزدیک ۸۵ تا ۹۰ درصد که این رقم برای پارسال است.

او یادآور شد: جالب است که میزان درآمد باشگاه استقلال حدود ۶۰ میلیارد تومان است. باشگاه بزرگ استقلال پارسال نزدیک ۵۵۰ میلیارد هزینه کرده ولی درآمد کمی داشته است.

ویدئو: 309972

مدیرعامل باشگاه استقلال اضافه کرد: میزان بدهی انباشته استقلال ۸۷۱ میلیارد تومان تا ۳۱ تیر ۱۴۰۲ است که این نشان می دهد وضعیت باشگاه استقلال چندان خوب نیست!

خطیر عنوان کرد: نمی دانم در این وضعیت که شما ۴۷۰ میلیارد حق الزحمه از سال قبل دارید و طبیعتا اگر حداقل ۲۰ درصد برای فصل جدید بخواهد اضافه شود، چه اتفاقی می افتد؟

او ادامه داد: در این فصل قانون سقف قرارداد آمد، در حالی که سقف ما نزدیک به ۳۱۰ میلیارد است؛ از سوی دیگر باید ۵۵۰ میلیارد را مدیریت می کردیم و قانون هم رعایت می شد که کارمان را سخت می‌کرد و از سوی دیگر هوادار هم فشار می آورد که می‌گوید من از تیمم قهرمانی می خواهم و به هیچ مسئله‌ای توجهی ندارم. هوادار به من می گوید اگر نمی توانستی کاری کنی چرا آمدی؟