به گزارش "ورزش سه"، هر چقدر که ریکاردو ساپینتو کارش را در آپوئل فوق العاده آغاز کرد و در پنج دیدار متوالی به پیروزی رسید، اما تیم او این روزها وضعیت خوبی ندارد و در سومین دیدار متوالی تن به شکست داد که باخت آخر او در دربی پایتخت قبرس به ثبت رسید.

سرمربی پرتغالی که امید زیادی داشت تا تیمش را به مرحله گروهی لیگ کنفرانس برساند، در این راه ناکام بود و پس از پیروزی در هر دو دیدار رفت و برگشت برابر نمایندگان صربستان و آذربایجان، در گام آخر مقابل تیم قدرتمند خنت بلژیک تن به شکست داد و نتوانست جواز حضور در مرحله اصلی را به دست بیاورد.

1921032

ساپینتو با آپوئل فصل را در قبرس با پیروزی آغاز کرد اما پس از دو شکست رفت و برگشت برابر خنت، در دربی نیکوزیا مقابل امونیا به میدان رفت، ولی با نتیجه 2 بر یک تن به شکست داد تا یک باخت تلخ دیگر نیز در کارنامه او به ثبت برسد.

این نتیجه در شرایطی به دست آمد که تیم ساپینتو در همان دقایق ابتدایی بازی صاحب یک ضربه پنالتی شد ولی جورجیوس افرم آن را از دست داد و این یاران کریم انصاری‌فرد بودند که موفق شدند اولین دربی فصل را با پیروزی پشت سر بگذارند.

پس از دو تقابل برابر پرسپولیس در لیگ و جام حذفی ایران، حالا ساپینتو یک شهرآورد دیگر را نیز این بار در قبرس شکست خورد تا سرمربی پرتغالی نشان دهد که حداقل در دربی‌ها و بازی‌های بزرگ بدشانس است.