به گزارش "ورزش سه"، ساعاتی پیش سرمربی جدید فولاد خوزستان در حالی وارد اهواز شد که طرفداران زیادی در فرودگاه این شهر انتظار او را می‌کشیدند. هوادارانی که سرانجام حرف خود را به کُرسی نشانده و سرمربی خارجی را بر مسند هدایت تیمشان قرار دادند و برای استقبال از او پای پروازش رفتند.

البته ایگناسیو که روز سه شنبه حرفهای خود را با معذرت‌خواهی از هواداران فولاد بابت موقعیت کنونی تیم به پایان رساند، شاید انتظارش را نداشت که چنین جمعیتی در فرودگاه برای خوشامدگویی به او بیایند. به این ترتیب در حالی که ذوق و خوشحالی از چشمهایش مشخص بود، با یک شاد قرمز و زرد وارد اهواز شد و کار خود را رسما استارت زد.

1921414

او که شاید مدتها بود چنین شوری را از هواداران فوتبال دریافت نکرده بود، با هواداران فولاد سلفی گرفت و به درخواست عکس یادگاری آنها پاسخ داد و تا جایی که امکانش بود، در کنار آنها ایستاد تا علاقه خود به طرفداران اهوازی را نشان دهد.

1921416

ایگناسیو مارتینز البته کار سختی در جو هواداری فولاد خواهد داشت و همانطور که مدیران باشگاه تاکید کردند، باید نتایجی در حد سهمیه آسیایی بگیرد که در غیر این صورت شانسی برای ادامه کار در لیگ برتر خلیج فارس نخواهد داشت.

1921413

فولاد در سالهای گذشته سرمربیان خارجی نسبتا پرشماری داشت که تعداد کمی از آنها توانستند محبوبیت اولیه را روی سکوهای داغ اهواز حفظ کنند و ایگناسیو نیز به خوبی می‌داند که محبوبیت حاصل از اسم و رسم او به سرعت جای خود را به قضاوت بر اساس نتایج و عملکرد خواهد داد.