به گزارش "ورزش سه"، با وجود دوری طولانی‌مدت ادر میلیتائو به‌دلیل مصدومیت، باشگاه رئال‌مادرید ترجیح داد جایگزینی را برای او به خدمت نگیرد. داوید آلابا، آنتونیو رودیگر و ناچو فرناندز گزینه‌های کارلو آنچلوتی در دفاع میانی هستند که یک بازیکن جوان دیگر نیز به جمع‌شان اضافه شده است.

میلیتائو به‌دلیل پارگی رباط صلیبی تقریباً تمام فصل را از دست داده و این بهترین فرصت برای مارول، مدافع 20 ساله مراکشی بود تا از تیم دوم به تیم اول رئال اضافه شده و شانس دیده‌شدن پیدا کند.

1921914

او که اصالتی مراکشی دارد، در تیم‌های ملی پایه اسپانیا بازی کرده و محصول آکادمی باشگاه اتلتیکو محسوب می‌شود. او یکی از بازیکنان مورد علاقه رائول گوانزالس در تیم دوم رئال بود و کارلو آنچلوتی نیز این بازیکن را با تیمش به جام باشگاه‌های جهان برده بود.

به گزارش اتلتیک، رئال‌مادرید قرارداد جدیدی با مارول بسته که به او اجازه می‌دهد تا سال 2026 در سانتیاگو برنابئو بازی کند. این تمدید قرارداد و راه‌یافتن به تیم اصلی، از نظر مالی نیز سود هنگفتی برای مارول داشته و رئالی‌ها مبلغ دستمزد او را چند برابر کرده‌اند.

1921916

انتظار می‌رود این مدافع جوان در فصل جاری بتواند نظر آنچلوتی را برای حضور در ترکیب اصلی رئال‌مادرید جلب کرده و به‌زودی به تیم ملی اسپانیا نیز راه یابد.