سرمربی لیورپول مشخصا بابت صعود به نیمه نهایی شادمان است. 

نلسون وریسیمو از پیروزی لیورپول برابر بنفیکا می گوید.

طرفداری - یوفا | لیورپول در جریان دیدار برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در کسب پیروزی مقابل بنفیکا ناکام بود و با نتیجه 3-3 متوقف شد اما با توجه به پیروزی در بازی رفت، مجموعا با برد 6-4 راهی نیمه نهایی شد؛ جایی که باید به مصاف ویارئال غول کش برود. یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول در مصاحبه پس از مسابقه مطالب جالبی را عنوان کرد. 

اگر امشب می توانستیم بهترین عملکرد فصلمان را هم به نمایش بگذاریم، باز هم تفاوتی در رسیدن ما به نیمه نهایی ایجاد نمی کرد. توانستیم جواز صعود در جمع 4 تیم پایانی را به دست بیاوریم و بسیار خوشحالم. می دانستیم که بازی دشواری خواهد بود. بنفیکا به کاری که قصد انجام دادنش را داشت ادامه داد و هرگز دست از باور داشتن برنداشت. ما با تغییراتی پا به این مسابقه گذاشتیم و باز هم موفق ظاهر شدیم. همه چیز مرتب است. تنها مشکل تیم زمانی بود که توپ را از دست می دادیم و نمی توانستیم به صورت کامل عمل حفاظت از دروازه را انجام دهیم. صحنه های آفساید را ندیده ام، اما گیر انداختن حریف در تله آفساید هم بخشی از وظایف بازیکنان است. امشب هفت تغییر در تیم به وجود آوردم و این هم بخشی از همان بود. بنفیکا نیز شایستگی زدن هر سه گلش را داشت، ما هم البته می توانستیم گل های بیشتری به ثمر برسانیم. پس از این که بازی 3-1 شد، همه از جمله خود من فکر کردیم که کار تمام است. بنفیکا هم به این فکر افتاد که شانسش را امتحان کند. احترام زیادی برای تیم آنها قائلم. 

ویارئال؟ مشخصا از نتایج باخبرم و بازی دیشب را دیدم، باید بگویم که عملکرد آنها بسیار تاثیرگذار بود. تیمی که یوونتوس و بایرن مونیخ را حذف می کند، از شایستگی کامل برای رسیدن به نیمه نهایی برخوردار است. به من زمان بدهید تا تیم را برای آن دیدار آماده کنم و خواهید دید که آماده ظاهر می شویم. من هرگز و تحت هیج شرایطی صعودمان را قطعی و پیش فرض نمی دانم. بازی مقابل ویارئال به معنای واقعی کلمه بسیار دشوار خواهد بود، اما خب نیمه نهایی لیگ قهرمانان همین است، اگر دشوار نبود، یک جای کار می لنگید.