دیگو سیمئونه به عقاید دیگران اهمیتی نمی دهد و به نحوه بازی تیمش افتخار می کند

اگرچه دیدار برگشت اتلتیکو مادرید و منچسترسیتی در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا 0-0 تمام شد، اما در دقایق پایانی بازی و درگیری های میان بازیکنان دو تیم جنجال زیادی به پا کرد.

طرفداری | به نقل از مارکا، دیگو سیمئونه که به خاطر سبک بازی دفاعی تیمش مورد انتقاد واقع شده بود، در پایان حذف از لیگ قهرمانان اروپا گفت:

فوتبال 1000 چهره دارد. من در مورد نحوه بازی حریفمان در مقابل ما صحبت نخواهم کرد. در فوتبال تفاوت عقاید وجود دارد. ما آنطور که می خواستیم بازی کردیم؛ احتمالاً با بهترین تیم دنیا روبرو بودیم و نشان دادیم که می توانیم رقابت کنیم. هرچند راضی نیستم، چون همه چیز در پیروزی و صعود به نیمه نهایی خلاصه می شود. چیزی که برای من روشن است، این است که ما به خودمان و نحوه رقابت کردنمان افتخار می کنیم. ما حذف شدیم و این دردناک است، اما من وقتی می بینم کسانی که بعد از پیروزی جشن می گیرند را دوست دارم، چه اوضاع خوب پیش رفته باشد، چه چندان خوب نبوده باشد، چون این نشان می دهد که در نهایت همیشه پیروزی مهم است.

ما می خواهیم به هر نحو ممکن پیروز شویم. بنابراین از اینکه حذف شدیم ناراحتم. اما ما به دست یک حریف استثنایی حذف شدیم. آنها معمولاً 3 یا 4 گل به ثمر می رسانند و ما به آنها فشار آوردیم، و شانس های خیلی کمی به آنها دادیم و بازی گروهی آنها را مختل کردیم. به گلی که می خواستیم نرسیدیم، بنابراین باید بابت صعود به آنها تبریک بگوییم.

تشویق کنایه آمیز نیمکت منچسترسیتی به خاطر اتلاف وقت

من؟ نه، خواهش می کنم. من هواداران را تشویق می کردم چون می خواستم به خاطر تلاشی که کردند از آنها قدردانی کنم. چطور می توانم این هواداران را تشویق نکنم؟

کدام اتلاف وقت؟ چیزی برای گفتن ندارم، همیشه داوری برای رسیدگی به قوانین وجود دارد. به حریف تبریک می گویم، آنها فوق العاده بازی کردند و فوتبالی را ارائه کردند که ما همیشه به دیدن آن عادت داریم.

تماشاگران در طول بازی  بسیار عالی بودند. تیم به خواسته ای که هواداران داشتند پاسخ داد و دیدن چنین چیزهایی در ورزشگاه ها سخت است، این مردم بعد از اینکه حذف شدیم هم به ما احترام می گذاشتند. هیچ شکی ندارم که هواداران به نحوه رقابت کردن ما افتخار می کنند و این کلیدی است. هرطور که این کار را انجام دهید، رقابت کرده اید. تنها چیزی که می توان روی آن تأکید کرد این است که ما پیروز نشدیم و این تمام چیزی است که واقعاً اهمیت دارد.

توصیه ای به رئال مادرید برای بازی مقابل منچسترسیتی؟ من؟ توصیه به رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا؟ این بی احترامی خواهد بود.