پپ گواردیولا انتقادی از سبک بازی اتلتیکو مادرید ندارد.

منچسترسیتی در مجموع دو دیدار رفت و برگشت مقابل اتلتیکو مادرید 1-0 پیروز شد و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و باید در تاریخ 26 آوریل (6 اردیبهشت) از رئال مادرید پذیرایی کنند و سپس در تاریخ 4 می (14 اردیبهشت) به سانتیاگو برنابئو بروند.

طرفداری | به نقل از وب سایت رسمی یوفا، پپ گواردیولا در این خصوص گفت:

رئال مادرید؟ اگر مثل نیمه دوم بازی امشب عمل کنیم، هیچ شانسی نخواهیم داشت. اگر مثل دیدار رفت یا قسمت هایی از نیمه اول دیدار امشب باشیم، می توانیم رقابت کنیم. اما حریف ما رئال مادرید خواهد بود، که پادشاه این تورنمنت است، و قطعاً کار سختی خواهیم داشت.

امشب با تمام وجود دفاع کردیم و فرناندینیو عالی بود. او به عنوان یک تعویضی در دقیقه '79 انرژی مضاعفی به ما بخشید و کار را راحت کرد. باید خودمان را وفق دهیم چون وقتی تیمی مثل اتلتیکو مادرید در نیمه دوم بازی می کند، نمی توانیم توپ را در اختیار داشته باشیم و بازیسازی ما بی هدف می شود. ما رنج کشیدیم چون بازی خود را فراموش کردیم، البته که حریف هم بسیار بسیار خوب بود. اشتباه نکنید، من از اتلتیکو انتقاد نکردم. من گفتم همیشه حمله کردن مقابل تیمی که بسیار خوب دفاع می کند، سخت است. انتظار دیگری از اتلتیکو نداشتم، این را در کنفرانس مطبوعاتی گفتم، این بازی کاملاً متفاوت بود.

جان استونز

استونز قطعاً عالی بود. ما بازی های زیادی انجام داده ایم و سفر بعد از بازی مقابل لیورپول بسیار سنگین بود. در نیمه دوم فشار کار ما کمتر شد اما مقاومت کردیم... در نهایت خوش شانس بودیم که صعود کردیم.

انتقادها از اتلاف وقت منچسترسیتی

پرتاب هایی وجود داشت. سعی می کردیم پرتاب کنیم، اما نمی دانستیم چکار کنیم و این مدام تکرار می شد... کل ماجرا همین بود.