به گزارش "ورزش سه"، امیدواری هواداران پرسپولیس و استقلال برای برگزاری دربی جذاب در استادیوم جام جهانی با درآمدزایی حاصل از حق‌ پخش و بلیت‌فروشی، خیلی زود جای خود را به اخبار منفی و لغو این پروژه می‌دهد.

در حالی که صبح امروز مسئولان مختلف فوتبالی و ورزشی خبر پیشنهاد انجام دربی در پایتخت قطر و رایزنی مهدی تاج با مدیران ارشد فوتبال قطر را تأیید کرده بودند و حتی خبر توافق در این باره نیز به گوش می‌رسید، اما همه چیز ناگهان منتفی شد.

بر اساس شنیده خبرنگار ما پیشنهادات در این باره کاملا رد شده و پرونده برگزاری دربی در قطر کاملا از میز فدراسیون فوتبال برداشته شده و ورزشگاه آزادی میزبان این دیدار خواهد بود.

جالب است بدانید صبح امروز منابع مختلف اعلام کردند در صورتی که دربی در ورزشگاه آزادی برگزار شود، احتمالا بدون تماشاگر خواهد بود تا دوباره فوتبال ایران به دوران تعطیلات کرونایی خود و دربی‌های بدون تماشاگر بازگردد. البته هنوز چیزی در این باره مشخص نیست و مسئولان ورزشگاه آزادی تاکید دارند که حضور در نیمی از ورزشگاه بلامانع خواهد بود.

نکته دیگر اینکه چند سال پیش یک بار هم پیشنهاد برگزاری دربی در آلمان وجود داشت، اما این بار نزدیکی کشور قطر و ارتباط خوب با این کشور دوست و همسایه، بارقه‌های امید را در دل هواداران و شاید حتی مدیران ایجاد کرده بود که با برگزاری این شهرآورد، بخشی از مشکلات مالی خود را حل کنند.