به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت در یک دیدار دوستانه برابر فولاد هرمزگان به نتیجه تساوی یک – یک دست یافت. رحیم آلبوغبیش زننده تک گل آبادانی‌ها در این مسابقه بود.

عبدالله ویسی در پایان دیدار امروز گفت: بازی خیلی خوب بود، هم برای ما و هم برای فولاد هرمزگان. فکر می‌کنم تیم آنها از این بازی دوستانه سود بیشتری برد چون به هر حال با یک تیم لیگ برتری بازی کردند و تجربه‌شان بیشتر شد.

او ادامه داد: بازیکنان تیم حریف پا به پای ما دویدند، جنگیدند، بسیار باانگیزه، شاداب و بانشاط بودند. هرگاه باشگاه‌های لیگ برتری با تیم‌هایی که در رده‌های پایین‌تر حضور دارند، بازی می‌کنند، مطمئنا اتفاقات خوب برای آنها رقم خواهد خورد.

ویسی گفت: من فولاد هرمزگان را تیم بسیار خوبی دیدم. ما از 25 بازیکن استفاده کردیم، دو نیمه متفاوت داشتیم ولی در مجموع بازی راضی کننده‌ای بود.

سرمربی صنعت نفت می‌گوید: ما در دفاع کردن مشکل داشتیم و روی آن کار می‌کنیم. چند بازی دوستانه برگزار می‌کنیم تا نقاط ضعفمان را پوشش بدهیم. مطمئنا این بازی‌ها به ما کمک شایانی می‌کند، چون هنوز به هماهنگی کامل نرسیده‌ایم. مطمئنا می‌توانیم دست پر به آبادان برگردیم و در بازی با گل گهر، عملکرد خوبی داشته باشیم.