به گزارش "ورزش سه"، از صبح امروز جمعه شایعه عجیبی مطرح شد که قرار است دیدار پرسپولیس و استقلال در هفته پنجم لیگ برتر بخاطر حق پخش تلویزیونی، بلیت‌ فروشی، وجود سیستم VAR و ... در کشور قطر انجام خواهد شد که مهدی تاج نسبت به این مسئله واکنش نشان داد.

رئیس فدراسیون فوتبال در یک گفت‌وگوی تلویزیونی در خصوص زمان برگزاری دیدار پرسپولیس و استقلال عنوان کرد: قبل از برنامه‌ریزی لیگ اعلام شد مسابقات نماینده‌های فوتبال ایران در لیگ قهرمانان آسیا در هفته پنجم به تعویق می‌افتد و با توجه به اینکه پرسپولیس در این رقابت‌ها حضور دارد، به طور کلی دربی به تعویق خواهد افتاد و زمان بعدی را سازمان لیگ اعلام می‌کند.

تاج با تاکید بر اینکه برگزاری دربی در کشور قطر یا سایر کشورها گمانه زنی رسانه‌ها بوده، اظهار کرد: بنده دو روز قبل دیداری با رئیس فدراسیون فوتبال قطر داشتم و درباره همکاری همه جانبه، رفت و آمد باشگاه‌ها، اردوی تیم‌های ملی و باشگاهی ایران در قطر به صحبت پرداختیم  که بخاطر همین جلسه، این گمانه زنی برای دربی هم به وجود آمد.

1885040

رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: مطمئنا دربی در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و مشکلی در این زمینه برای اداره مسابقه پرسپولیس و استقلال نخواهیم داشت.

او درباره محل برگزاری مسابقات خانگی پرسپولیس و نساجی ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ابراز کرد: مسابقات لیگ قهرمانان آسیا نیز قطعا در کشور عزیزمان در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد.

رئیس فدراسیون فوتبال یادآور شد: بازی پرسپولیس مقابل النصر عربستان بدون تماشاگر در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد، اما دیدار آسیایی نساجی با حضور هواداران در این استادیوم برگزار می‌شود.