به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ژاپن نیمه اول بازی دوستانه مقابل آلمان را با برتری 2-1 به پایان رساند. جونیا ایتو در دقیقه 11 اولین گل سامورایی‌ها را زد اما لروی سانه این گل را خیلی زود جبران کرد. شادی آلمانی ها فقط چند دقیقه دوام داشت و آیاسه یوئدا در دقیقه 22 بار دیگر ژاپن را پیش انداخت.

1922801

گل دوم ژاپنی بسیار زیبا و چشم نواز به ثمر رسید و حاصل کار تیمی و پاسکاری استثنایی بازیکنان این تیم بود؛ گلی که به اصطلاح مدرسه ای بود و با 15 ضرب/ 14 پاس و یک ضربه نهایی به ثمر رسید.

1922796

در شرایطی که آلمانی ها کاملا روزنه های نفوذ را بعد از دریافت گل اول بسته بودند، ژاپنی با حوصله، پاسکاری های خود را شروع کردند و حتی توپ را تا دروازه خودی نیز عقب برده و در نهایت با یک پاس بلند از زمین خودی حمله اصلی را شروع کردند؛ حمله ای جونیا ایتو آن را کلید زد و در نهایت نیز در نقش سازنده گل ظاهر شد.

1922799

ارسال از سمت راست کوتاه داخل محوطه جریمه را با یک اشاره کوچک به دهانه دروازه فرستاد تا آیاسه یوئدا با ضربه ای ناگهانی و آرام دروازه آلمان را برخلاف انتظار مارک آندره تراشتگن که از زاویه توپ غافلگیر شده بود باز کند. این دومین گل ملی پوش 25 ساله بود که با یک کار تیمی بسیار زیبا به ثمر رسید.