سرمربی لیورپول معتقد است اهمیتی ندارد که قرمزها دیشب بهترین عملکرد فصلشان را نداشتند.

یورگن کلوپ می گوید نمی تواند با وجود تساوی مقابل بنفیکا از صعود به نیمه نهایی لیگ قهرمانان ناراحت باشد.

به گزارش طرفداری و به نقل از گل، لیورپول شب گذشته از دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در خانه خود میزبان بنفیکا بود و اگر چه این دیدار با تساوی 3-3 به پایان رسید اما قرمزها توانستند با نتیجه 6 بر 4 در مجموع دو بازی رفت و برگشت به دور نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کنند تا رقیب ویارئال در این مرحله شوند.

لیورپول در دیدار شب گذشته سه بر یک از حریف خود پیش بود اما در دقایق پایانی دو گل دریافت کرد تا بازی برایشان اندکی سخت تر از انتظار شود. حال یورگن کلوپ به شوخی گفته است که از این اتفاق ناراحت شده است. او در این باره به خبرنگاران گفت:

امروز روزی است که به نیمه نهایی لیگ قهرمانان صعود کردیم ولی من خوشحال نیستم. لطفا بیایید و به من یک تلنگر بزنید! این دقیقا همان چیزی نبود که می خواستیم اما اصلا مهم نیست چون اگر امشب بهترین بازی فصلمان را انجام می دادیم، باعث نمی شد شانس بیشتری برای رسیدن به فینال داشته باشیم. در هر صورت صعود کردیم و فقط همین مهم است و واقعا خوشحال هستم. چیزی که می دانستیم این بود که کار خط دفاع سخت خواهد بود چون هیچوقت قبلا در کنار هم بازی نکرده بودند. در نبود ویرجیل (فن دایک) این اتفاق عادی است و مشکلی نیست. بنفیکا به خودش باور داشت و تا آخر به بازی ادامه داد. همین.