به گزارش "ورزش سه"، قرارداد قبلی رابیو با یوونتوس در پایان فصل گذشته به پایان رسید اما او تصمیم گرفت در فاصله چند روز تا پایان رسمی آن، قرارداد جدیدی را با این باشگاه به امضا برساند. 

دستمزد این ستاره فرانسوی در قرارداد جدیدش در هر فصل هفت میلیون یورو است و با توجه به این که به یکی از بازیکنان مورد اعتماد مکس آلگری و مهره‌های کلیدی ترکیب یوونتوس تبدیل شده، مدیران این باشگاه هیچ مشکلی با پرداخت این مبلغ به او ندارند. 

این بازیکن در تمامی دقایق ممکن در فصل جدید در ترکیب یووه به میدان رفته است و حتی موفق شد در بازی اول آنها برابر اودینزه دروازه حریف را هم باز کند تا نشان دهد که انگیزه بالایی برای درخشش در فصل 24-2023 دارد. 

1899834

حالا کوریره دلو اسپورت خبر داده که مدیران یوونتوس قصد دارند به زودی پیشنهادی را برای تمدید قرارداد رابیو به او ارائه کنند. آنها امیدوار هستند که این بازیکن پیشنهاد تمدید قراردادش تا سال 2025 تا 2026 را بپذیرد تا خیال آنها از حضور او در این تیم راحت باشد. 

هنوز مشخص نیست که آیا این بازیکن 28 ساله تصمیمی برای قبول این پیشنهاد دارد یا خیر اما بسیاری معتقد هستند که پاسخ نهایی او به این بستگی دارد که آیا یوونتوس در این فصل می‌تواند سهمیه حضور در لیگ قهرمانان را به دست آورد یا خیر.