به گزارش "ورزش سه"، ناپولی موفق شد بیشتر بازیکنانی که فصل گذشته در فتح اسکودتو به این تیم کمک کردند در پنجره نقل و انتقالات تابستانی در تیمش حفظ کند و شاکله اصلی این تیم در فصل جدید هم همچنان پابرجا است. 

آنها حالا تمام تمرکزشان را روی چند ماه پیش رو گذاشته‌اند و به دنبال امضای قرارداد جدید با ستاره‌های تیم‌شان مانند اوسیمن، خویچا کوراتسخلیا و پیتر زلینسکی هستند تا آنها را برای مدتی بیشتر در اختیار داشته باشند. 

کالچومرکاتو خبر داده که ناپولی به دنبال این است که از ادامه حضور اوسیمن و زلینسکی در این باشگاه پیش از پایان سال جدید مطمئن شود تا هیچ اتفاق خاص و دراماتیکی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی رخ ندهد و در این باره به آنها هشدار جدی داده است.

1905735

زلینسکی پیش از این پیشنهادی از باشگاه‌های عربستانی داشت اما آن را رد کرد و گفته می‌شود که علاقه زیادی به ادامه همکاری با ناپولی دارد اما هنوز توافقی برای امضای قرارداد جدید بین این دو طرف به امضا نرسیده است. 

اوسیمن هم برای دریافت دستمزد جدید که حدود شش میلیون یورو در فصل است با مدیران ناپولی توافق کرده اما هنوز بر سر بند فسخ با آنها درگیر است. مدیر برنامه او در حال حاضر به صورت جدی و از نزدیک در حال مذاکره با مدیران این باشگاه است.