به گزارش "ورزش سه"، شهر توریستی مراکش که در 320 کیلومتری جنوب پایتخت کشور مراکش، رباط، قرار دارد امروز با زلزله‌ای بزرگ مواجه شد.

بر اساس گزارش‌ها این زلزله به بزرگی 6.8 درجه در مقیاس ریشتر رخ داده و هنوز از تلفات دقیق جانی اطلاعی در دسترس نیست. ستاره‌های تیم ملی مراکش که برای شرکت در رقابتهای انتخابی جام ملتهای آفریقا در کشورشان به سر می‌برند برای کمک به زلزله‌زده‌ها در پایگاه‌های اورژانس حضور یافته و خون اهدا کردند.

1922729

اشرف حکیمی، ستاره مراکشی پاری سن ژرمن، با انتشار تصویری از خودش در شبکه اجتماعی ایکس نشان داد که با حضور در یک بیمارستان در حال اهدای خون است.

حکیمی در این پست نوشت:" اولویت در حال حاضر اهدای خون برای کسانی است که در وضعیت بحرانی به سر می‌برند. اهدای خون مسئولیت تک تک ما است. باید تا جایی که ممکن است به نجات جان مردم کمک کنیم. کمک شما ضروری است".

1922692

به جز حکیمی دیگر ستاره‌های تیم ملی مراکش و اعضای کادر فنی از جمله ولید رکراکی، سرمربی شیرهای اطلس، هم در این کارزار شرکت کردند. هواداران مراکشی از این حرکت ستاره‌های فوتبال‌شان استقبال کرده‌اند.

باید اشاره کرد که فدراسیون فوتبال مراکش بعد از وقوع زلزله اعلام کرد دیدار تیم ملی این کشور مقابل لیبریا که قرار بود امروز برگزار شد به تعویق افتاده است.

1922694
1922695
1922703