به گزارش "ورزش سه"، لیونل مسی که خیلی ها او را بهترین فوتبالیست تاریخ می‌دانند پس از انتقال به اینتر میامی تنور فوتبال باشگاهی آمریکا را داغ کرده است. بسیاری از هواداران فوتبال از نقاط مختلف آمریکا صدها دلار هزینه می‌کنند تا فقط برای 90 دقیقه در ورزشگاه حاضر شده و نمایش این فوق ستاره را از نزدیک تماشا کنند.

1923038

این باشگاه یک محافظ ویژه برای ستاره مشهور خود استخدام کرده که مثل سایه عمل کرده و حتی یک لحظه از مسی دور نمی‌شود. او حتی در حین بازی نیز وظیفه دارد تا مسی را زیر نظر بگیرد و حرکاتش در کنار زمین که مثل یک کمک داور خط طولی را به سرعت می پیماید توجه کابران در شبکه‌های اجتماعی را به خود جلب کرده است. محافظ لیونل مسی قبلا با ناک اوت کردن حریف در مبارزه MMA ارزش خود را نشان داده است

این موضوع به این دلیل نبود که این ستاره آرژانتینی در معرض خطر فوری قرار دارد، اما هرج و مرج هنگام ورود او به زمین بازی و افراد زیادی در اطراف ستاره سابق بارسلونا حضور دارند، باعث شده تا هیچ چیز قابل پیش بینی نباشد. با پذیرفتن این واقعیت، باشگاه به دنبال یک مبارز سابق MMA بود تا از سلامت شخصی او مراقبت کند.

1923037

یاسین چوکو یک مبارز MMA است که در حال حاضر برای محافظت از لیونل مسی کار می کند و فیلم های ویدئویی از چوکو که استعداد استثنایی او را در رینگ نشان می دهد منتشر شده است. چوکو برای مراقبت از مسی از همه چیز فراتر می رود.

یک نمونه خاص از اهمیت کار او زمانی دیده شد که اینتر میامی در مقابل LAFC قرار گرفت و یک هوادار سعی کرد مسی را تعقیب کند.

این محافظ زودتر از نیروهای امنیتی حاضر در ورزشگاه خودش را به این هوادار نوجوان رساند و البته طوری سعی در دور کردن او داشت که انتقادهایی را هم به همراه داشت و عده‌ای معتقد بودند که این حجم از خشونت در قبال یک هوادار لازم نیست.

مدتی قبل ویدئویی از محافظ مسی منتشر شد که نشان می‌دهد او یک مبارز تایلندی را با ترکیبی وحشیانه ناک اوت می‌کند و سرعت دست و قدرت مبارزه‌اش را به نمایش می‌گذارد. با دیدن چنین ویدئویی در اینترنت، مطمئناً مردم قبل از نزدیک شدن به مسی دو بار فکر می کنند.

1923039

دیوید بکام با هزینه شخصی برای محافظت از مسی، یاسین چوکو را استخدام کرده که سرباز اسبق ارتش آمریکا بوده و در یگان ویژه نیروی دریایی این کشور در عراق و افغانستان جنگیده است!

نشریه لاناسیون آرژانتین در همین نوشته است که چوکو سرتیم گروهی ۵۰ نفره از بادیگاردهایی است که در فعالیت‌های روزمره، از خانواده مسی در میامی محافظت می‌کنند. او در سال ۲۰۲۱ و در دوران حضور مسی در بارسلونا نیز در نوکمپ حضور داشت و علاوه بر این، چوکو با حبیب نورمحمدوف، قهرمان بازنشسته مسابقات هنرهای ترکیبی یو.اف.سی نیز عکس دونفره دارد.