به گزارش "ورزش سه"،  علی محسن زاده در جواب یک مصاحبه صحبت هایی را بیان کرد.او که در اکثر بازی های نفت در ترکیب ثابت قرار داشته به خبرنگار ما گفت: خدا را شکر امسال به لطف خدا و ائمه آنقدر خوب کار کردم که احتیاج به مصدوم شدن کسی نداشتم که بخواهم در چارچوب دروازه بایستم و خودم را ثابت کنم تا الان هم اگر بازی کردم به خاطر عملکرد فنی خودم بوده نه مصدومیت بازیکن دیگری. من به حواشی توجه نمی کنم و همه مردم مسجد سلیمان این را خوب می دانند من با کمترین قرارداد با تمام وجود بازی کردم و تمام توانم را برای آن ها گذاشتم.
او در مورد عملکردش ادامه داد: ۹۹ درصد امتیاز هایی که نفت گرفته بنده درون دروازه بودم و خدا را شکر همه بازی های نفت پخش مستقیم است و همه دیده اند که چه کسی چه کار کرده؟ در ادامه هم تمام توان خودم را می گذارم و برای مردمان غیور و زحمتکش نفت مسجدسلیمان می جنگم.
محسن زاده یادآور شد: من آدمی نیستم که بخواهم با مصاحبه خودم را بزرگ جلوه بدهم تا خون در بدن دارم به عشق نفت می جنگم و از همه التماس دعا دارم. تمام آرزو من و هم تیمی هایم و کادر بقای نفت است که برای رسیدن به این امر از هیچ‌ تلاشی دریغ نمی کنیم و انشاالله که در پایان فصل سربلند خواهیم شد.