به گزارش "ورزش سه"، ژاپن در یک دیدار هیجان‌انگیز، با نتیجه دور از انتظار چهار بر یک از سد تیم ملی آلمان گذشت. تاکفوسا کوبو ستاره تیمش در این بازی بود و با وجود اینکه فقط پانزده دقیقه در زمین حضور داشت اما 2 پاس گل به هم‌تیمی‌هایش داد.

بازیکن رئال سوسیه داد در شرایطی که موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی داشت اما در مصاف 2 به یک برابر ترشتگن، توپ را به تاکوما آسانو پاس داد و این بازیکن نیز به راحتی گل سوم سامورایی‌ها را به ثمر رساند.

1923189

کوبو در مورد این بازی گفت: زمان کوتاه 15 دقیقه‌ای در زمین بودم، اما خوشحالم که توانستم نتیجه بگیرم. فکر می‌کنم عملکردم خوب بود.

با این حال، او با ابراز ناراحتی از اینکه نتوانست در ترکیب اصلی بازی کند، گفت: فکر می‌کردم در این مسابقه از ابتدا بازی کنم، بنابراین زمانی که فهمیدم روی نیمکت حضور دارم، بسیار ناامید شدم.

او در مورد اینکه چنین شرایطی از زمان کوتاهی که در اختیار داشت، بهترین عملکرد را از خود به نمایش گذاشته است، گفت: امیدوارم دفعه بعد به نتایج بهتری برسم. مسئله این نیست که من بیش از حد اعتماد به نفس دارم، مهم این است که توانایی‌هایی برای اثبات دارم. ما فقط باید این را با نتایج نشان دهیم.

1923188