به گزارش "ورزش سه"، مسابقات اووردو کاپ در دو گروه آغاز شده و تیم الدحیل در نخستین دیدار خود از ساعت ۱۹ به مصاف الشمال رفت. الشمال که پویا اسبقی سرمربی ایران را بالای سر خود می‌بیند و امید ابراهیمی را در لیستش دارد پس از دو مساوی و یک باخت در ایگ ستارگان و البته برد مقابل ام‌صلال در جام حذفی پا به این میدان گذاشت. امید ابراهیمی هافبک ایرانی و دیگر ستاره‌های خارجی الشمال از روی نیمکت بازی را آغاز کردند تا فرصت به جوانان داده شود.

1923340

الدحیل که ستاره‌های اصلی خود را به دلیل حضور در تمرینات تیم ملی قطر در اختیار نداشت با ترکیب کاملا جوان به میدان رفت. در دقیقه ۲۲ فارس سعید ریباند شوت خودش را به گل اول تیمش تبدیل کرد تا الدحیل از حریف پیش بیفتد، ۱۱ دقیقه بعد اسحاق حاجی توانست از مدافع حریف یک پنالتی بگیرد و خودش گل دوم‌الدحیل را به ثمر رساند. پس از این گل الشمال جسورتر به حملاتش ادامه داد و در دقیقه ۳۸ توانست توسط محسن الیزیدی اختلاف را کم کند و نیمه نخست با نتیجه دو بر یک به پایان رسید.

در نیمه دوم الشمال برای جبران نتیجه به زمین آمد و حملاتش را شروع کرد و الدحیل نیز به دنبال گل سوم بود تا بازی را به سود خود پیش ببرد. امید ابراهیمی هافبک ایرانی الشمال از دقیقه ۵۶ به جای محمد الجبری به زمین آمد تا خط هافبک تیمش را تقویت کند.

1923338

هارون عبدالله بازیکن الدحیل که در دفیقه ۸۷ به جای اسحاق حاجی وارد زمین شدت بود، در دقیقه ۹۰+۸ کارت زرد نخستش را گرفته و دو دقیقه بعد از زمین اخراج شد تا کمی کار برای شاگردان هرنان کرسپو سخت شود اما دفاع همه‌جانبه الدحیلی‌ها در نهایت جواب داد تا بازی با همان نتیجه دو بر یک تمام شود و اولین سه امتیاز الدحیل در اووردو کاپ به دست بیاید.

الدحیل خود را برای مسابقات لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کند، آن‌ها در گروه پرسپولیس، الدحیل قطر و استقلال تاجیکستان قرار دارند. شاگردان هرنان کرسپو در دیدار بعدی باید در ورزشگاه الجنوب به مصاف استقلال دوشنبه بروند و ماجراجویی خود در آسیا را شروع کنند.