به گزارش "ورزش سه"، گلری که در سال‌های گذشته به غیر از برخی مقاطع خاص پای ثابت اردوهای تیم ملی بوده، حالا هم با شرایط خوب جسمانی و فنی‌ای که در لیگ برتر به نمایش گذاشته خودش را به کادرفنی تیم ملی تحمیل کرده است.

محمدرضا اخباری که امسال در سه بازی برای گل گهر به میدان رفته، هنوز گلی دریافت نکرده و طبیعی است با این شرایط به تیم ملی دعوت شود.

شماره 22 ایران در تمرینات تیم ملی با روحیه بالایی حضور پیدا کرده و خودش را برای رقابت فشرده با سایر دروازه‌بان‌ها آماده می‌کند. اتفاق ویژه برای او کار کردن با دینکا آلین مربی رومانیایی در تیم ملی است. دینکا در تراکتور مربی اخباری بود و این دروازه‌بان 30 ساله همواره از علاقه خود به مربی رومانیایی حرف می‌زد. حالا تجربه همکاری با او بار دیگر در تیم ملی نصیبش شده است.

1923341

با توجه به مصدومیت علیرضا بیرانوند و غیبت او مقابل آنگولا، حالا اخباری این شانس را دارد که برای دقایقی هم شده در دومین بازی دوستانه ایران در فیفادی شهریور فرصت بازی پیدا کند. اخباری امیدوار است مربی گلرهای تیم ملی و امیر قلعه‌نویی شانس بازی کردن را به او بدهند و بتواند بار دیگر با پیراهن ایران به میدان برود.