یوفا نامزدهای بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان را اعلام کرد.

لوکا مودریچ، کوستاس سیمیکاس، رائول آلبیول و جان استونز نامزدهای کسب جایزه بهترین بازیکن دور برگشت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان هستند.

به گزارش طرفداری و به نقل از وب سایت رسمی یوفا، با به پایان رسیدن مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان، یوفا نامزدهای بهترین بازیکن این دور از مسابقات را اعلام کرد. لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید که در دیدار تیمش مقابل چلسی یک پاس گل استثنایی داد و توانست دقت پاس 90 درصد از خود ثبت کند به عنوان اولین نامزد معرفی شده است. کوستاس سیمیکاس، مدافع چپ لیورپول که در دیدار تیمش مقابل بنفیکا 9 باز پس گیری توپ داشت و دقت پاس 81 درصد را به ثبت رساند، یکی دیگر از نامزدها است. رائول آلبیول، مدافع ویارئال با 8 باز پس گیری توپ و دقت پاس 83 درصد نامزد سوم بهترین بازیکن این هفته است و جان استونز نیز با 5 باز پس گیری توپ و دقت پاس 96 درصد چهارمین و آخرین نامزد بهترین بازیکن این هفته لیگ قهرمانان اروپا است. نکته جالب در این رای گیری حضور سه مدافع است که نشان می دهد مدافعین در دیدارهای این هفته لیگ قهرمانان اروپا نقش مهمی داشته اند.

همچنین در بخش بهترین گل هفته نیز گل روبرت لواندوفسکی به ویارئال، گل دوم فیرمینو به بنفیکا، گل رودریگو به چلسی و گل میسون مانت به رئال مادرید به عنوان نامزدهای بهترین گل هفته انتخاب شده اند.