به گزارش "ورزش سه"، دو سال پیش بود که بارسلونا پس از جدایی لیونل مسی پیراهن شماره 10 او را به آنسو فاتی داد اما مصدومیت های متوالی اجازه نداد فاتی ارزش هایش را با پیراهن بزرگ شماره 10 ثابت کند و یک ناکام بزرگ لقب گرفت. 

1918443

کمتر کسی تصور می کرد بارسا خیلی زود پس از جدایی مسی پیراهن او را به بازیکنی دیگر بدهد اما فاتی به عنوان پدیده آن روزهای بارسا این مسئولیت بزرگ را قبول کرد و پدرش که بسیار ذوق زده بود، چندین پیراهن شماره 10 بارسا با نام آنسو فاتی را از فروشگاه های رسمی بارسلونا خرید تا به دیگران هدیه بدهد.

1923518

دو سال بعد فاتی پس از اینکه متوجه شد فصل جای هم شانس زیادی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی بارسا ندارد، قرضی راهی برایتون شد و پیراهن شماره 10 دوباره در دسترس قرار گرفت. بارسا امید داشت لیونل مسی پس از جدایی از پی اس جی برگردد و 10 را پس بگیرد اما او راهی اینتر میامی شد و طبق ادعای اسپورت، حالا هیچ بازیکن بارسا نمی خواهد شماره 10 را در اختیار بگیرد. 

1800646

این شماره، مسئولیت و فشار بزرگی به بازیکن تحمیل می کند و باید دید در سال های پیش رو بالاخره بازیکنی قدم پیش خواهد گذاشت یا خیر. شاید لامین یامال بتواند وارث پیراهن شماره 10 لیونل مسی شود. پیراهنی که قبل از مسی بر تن بزرگانی چون رونالدینیو، ریوالدو و روماریو بود.