به گزارش "ورزش سه"، مسابقات مرحله گروهی فصل جدید لیگ قهرمان آسیا از روز دوشنبه هفته آینده آغاز می‌شود که در روز نخست، ۱۲ تیم حاضر در گروه‌های B ، C و D به مصاف حریفان خود خواهند رفت و با انجام ۶ بازی این رقابت‌ها شروع می‌شود.

نخستین بازی مرحله گروهی فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ قهرمانان آسیا را تیم‌های مومبای سیتی هند و نساجی ایران از ساعت ۱۷:۳۰ انجام خواهند داد و پس از آن سایر مسابقات در ساعت‌های ۱۹:۳۰ و ۲۱:۳۰ برگزار می‌شود که یکی از آنها را نیز سپاهان ایران مقابل نیروی هوایی عراق خواهد داشت.

در فاصله ۷ روز مانده تا شروع رسمی مسابقات دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا، ای‌اف‌سی با انتشار تصویر کریستیانو رونالدو با پیراهن النصر که شماره پیراهن او را نیز به تصویر کشیده، به استقبال این رقابت‌ها رفته و به نوعی زمان‌بندی را به نمایش گذاشته است.

ای‌ف‌سی همراه با انتشار عدد ۷ و تصویر کریستیانو رونالدو، اشاره کرده که فوق ستاره پرتغالی جام‌های باشگاهی زیادی برده و باید سرنوشت او را در لیگ قهرمانان آسیا دید و در کنار آن، پیش‌بینی هواداران از جایگاه النصر در این فصل را هم گذاشته است.

البته النصر عربستان نخستین بازی رسمی خود با کریستیانو رونالدو در لیگ قهرمانان آسیا را یک روز پس از شروع رسمی این مسابقات خواهد داشت و روز سه‌شنبه هفته آینده(بیست و هشتم شهریورماه) در ورزشگاه آزادی مقابل پرسپولیس ایران قرار می‌گیرد.

1923539