به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال صنعت نفت آبادان که برای برپایی اردوی یک هفته‌ای از روز پنج‌شنبه به تهران سفر کرده است، عصر امروز دومین مسابقه تدارکاتی خود را در ورزشگاه امام خمینی(ره) اسلام‌شهر مقابل تیم دسته اولی آریو و شاگردان جواد زرینچه انجام داد.

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان در این مسابقه دوستانه را دانیال بهرامی‌تبار، میثم تهیدست، عباس قاسم، یوسف وکیا، امیرمحمد پناهی، صادق صادقی، رحیم آلبوغبیش، سید فاخر تهامی، حسین شنانی، طالب ریکانی و علی یوسف تشکیل می‌دادند و از ابتدای نیمه دوم پارسا افضلی، فیاض میردورقی، محمد اهل شاخه، فرزین معامله‌گری، حسین سنگرگیر، رضا امانی‌نژاد، حکیم نصاری، محمد بوعذار، رضا بهمئی، احمد شریعت‌زاده و یوسف کی‌شمس وارد زمین شدند که عقیل طلیلی دیگر بازیکن تعویضی صنعت نفت بود و به جای بوعذار به زمین آمد.

1923702

آریو اسلام‌شهر که نخستین بازی فصل خود در لیگ یک را با کسب پیروزی خارج از خانه مقابل مس شهربابک پشت سر گذاشت و دیروز هم در دومین مسابقه رسمی به تساوی برابر تیم شهر راز شیراز رسید، امروز در جدال با تیم لیگ برتری صنعت نفت آبادان با نتیجه بدون گل متوقف شد.

شاگردان عبدالله ویسی که در نخستین دیدار تدارکاتی در اردوی تهران به تساوی یک بر یک مقابل فولاد هرمزگان رسیده بودند، امروز هم برابر تیم آریو اسلامشهر به تساوی رضایت دادند.

گفتنی است، صنعت نفت آبادان که در چهار هفته ابتدایی فصل جدید لیگ برتر ۴ امتیاز کسب کرده، در نخستین مسابقه پس از تعطیلات روز بیست و نهم شهریورماه در ورزشگاه تختی میزبان گل‌گهر سیرجان خواهد بود.