به گزارش ورزش سه، بازی ایران و آنگولا برای یک بازیکن خاطرات شیرینی دارد، سهراب بختیاری زاده در 31 سالگی خود را به تیم ملی تحمیل کرد و همراه با تیم به مسابقات جام جهانی 2006 آلمان رفت.

سهراب اولین بازی‌اش با تیم ملی در جام جهانی را در برابر پرتغال تجربه کرد. او به‌جای یحیی گل‌محمدی وارد زمین شد، یحیی که تک گل ایران را مقابل مکزیک به ثمر رسانده بود مصدوم شد و جام جهانی را از دست داد، بختیاری زاده جانشین او شد و در دیدار مقابل آنگولا توانست گلزنی کند.

1923853

گل سهراب بختیاری زاده تاثیری در روند تیمی و شرایط نابسامانی که تیم ملی تجربه می‌کرد نداشت، اما توانست اتفاقی خاطره انگیز در کارنامه فوتبالی این بازیکن باشد که در 31 سالگی توانست خودش را به تیم ملی تحمیل کند و در رقابت‌های جام جهانی گلزنی کند.

1923851

سهراب بختیاری زاده تا آخرین لحظه برای حضور در تیم ملی تلاش کرد، او 4 ماه قبل از جام جهانی جایی در تیم نداشت و با تلاشی که انجام داد خود را به جام جهانی رساند و در مسابقات گلزنی کرد، خوشحالی بعد از گل او با فریادهای از ته دل او همراه بود که فشارهای ناشی از مسیری که برای رسیدن به جام جهانی تحمل کرده را نشان می‌داد، او با این گل نام خود را به عنوان گلزن ایران در جام جهانی مطرح کرد.

1923850