به گزارش "ورزش سه"، سرمربی سابق تاتنهام و پاری‌سن‎ژرمن تابستان امسال با قراردادی دو ساله هدایت چلسی را به عهده گرفت اما اوضاع تا اینجای کار برایش خوب پیش نرفته است. با این وجود جان تری مطمئن است که این مربی از پس کار در جمع آبی ها برخواهد آمد.

چلسی تنها یک بازی از چهار بازی فصل جدید لیگ برتر را برده تا شرایط نسبتا نگران کننده ای داشته باشد. جان تری در گفت و گو با تاک اسپورت تاکید کرد که پوچتینو توانایی چیره شدن بر این شرایط سخت را دارد: "من عاشق پوچتینو هستم و چند بار با او ملاقات کردم و این افتخار را داشتم که در زمین تمرین کنارش باشم. او از نظر تاکتیکی شگفت انگیز است و سخت از بازیکنان کار می کشد. به نظرم اگر زمان کافی به پوچتینو داده شود او قطعا گزینه مناسبی است."

1923891

اسطوره چلسی در ادامه صحبت هایش گفت: "ما در طول سالیان اخیر تجربه بالا و کارهایی که پوچتینو کرده را دیده ایم و حالا یک تیم جوان داریم که با هدایت این مربی می تواند نتایج خوبی کسب کند. استعدادهای خیلی خوبی داریم و باید این را هم در نظر داشته باشیم که در شروع فصل چند مصدوم در تیم وجود داشت که با بازگشت آنها شرایط بهتر می شود و امید زیادی برای یک فصل پرهیجان وجود دارد."

1923892

رحیم استرلینگ با وجود نمایش ضعیف چلسی تا کنون عملکرد بسیار برجسته ای داشته است. او مقابل لوتون دو گل زد و با وجود شکست مقابل وستهم بازیکن بسیار تاثیرگذاری در زمین بود. تری با تمجید این بازیکن گفت: "من بازی او را تماشا کردم. استرلینگ مقابل وستهم بی نظیر بود. قبلا مقابل او بازی کرده ام؛ جایی که این بازیکن همواره سعی می کند توپ را از من عبور دهد. او همیشه یک تهدید برای مدافعان محسوب می شود."