به گزارش "ورزش سه"، نارنجی پوشان لیگ برتر برای حضور پرقدرت در ادامه مسابقات تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند. ساکت الهامی و همکارانش با توجه به نتایج نه چندان خوب مس در هفته‌های ابتدایی حالا به دنبال آماده‌سازی نفرات به بهترین شکل هستند و به همین خاطر آیتم‌های تمرینی ویژه‌ای در دستور کار نماینده رفسنجان در روزهای تعطیلی لیگ قرار می‌گیرد.

در این بین تمریناتی که دروازه‌بان‌های مس رفسنجان پشت سر می‌گذارند هم در نوع خود جالب است. هاروت آبراهامیان مربی گلرهای ارمنستانی که سال‌ها در ایران حضور دارد، به عنوان یکی از دستیاران الهامی با استفاده از وسایل خاص در تمرینات دروازه‌بان‌های خود را آماده شروع مجدد لیگ می‌کند.

حامد لک، داوود نوشی صوفیانی، مهران حیدری و امیر علیزاده چهار دروازه‌بان مس رفسنجان هستند که زیر نظر مربی ارمنستانی کار را جلو می‌برند. در تمرین دیروز هاروت برای تمرین دادن به گلرها از تخته چوب و موانع مخصوص ورزشی و همچنین دمبل استفاده کرد که باعث شد توجهات به دروازه‌بان‌های مس جلب شود.

با این تفاسیر گلرهای مس رفسنجان تمرینات سختی را پشت سر می‌گذارند تا با فرم بدنی و تکنیکی ایده‌آل مسابقات لیگ برتر را از سر بگیرند.

1923950
1923951
1923952
1923949