به گزارش "ورزش سه"، بونوچی در پنجره نقل و انتقالاتی تابستان امسال پس از چندین سال از یوونتوس جدا شد و به یونیون برلین پیوست.

مکس آلگری اعلام کرده بود که دیگری نیازی به حضور این بازیکن در تیمش ندارد و در نهایت او مجبور شد در تمرینات پیش فصل به صورت فردی و جدای از سایر بازیکنان تیم تمرین کند.

این ملی‌پوش ایتالیایی که حالا در یونیون برلین توپ می‌زند معتقد است که رفتارهای صورت گرفته با او در چند ماه اخیر از سوی باشگاه یوونتوس توهین‌آمیز بوده و به وجهه‌اش آسیب زده است و به همین دلیل تصمیم گرفته اقدامی علیه این باشگاه انجام دهد.

1908200

جانلوکا دی‌مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده که بونوچی قصد دارد از باشگاه سابقش به دلیل فراهم نکردن شرایط مناسب برای تمرین و زیر پا گذاشتن توافقی که با اتحادیه بازیکنان ایتالیایی داشت شکایت کند.

این خبرنگار تاکید کرده که او در طول چند هفته اخیر در تابستان در ساعات شبانگاهی و به دور از دیگر بازیکنان تمرین کرده، هیچ دیداری با کادر فنی یووه نداشته و نتوانسته از امکانات مجموعه تمرینی این تیم استفاده کند.

وکلای این بازیکن قصد دارند امروز شکایتی رسمی را در دادگاه ثبت کنند تا بتوانند یوونتوس را به خاطر رفتارهایی که با این بازیکن داشته محکوم کنند.

گفته می‌شود بونوچی تصمیم گرفته در صورتی که در این پرونده پیروز شود، تمام مبلغ حاصل از آن را به گروه مردم‌نهادی که از خانواده کودکان بیمار و بستری در بیمارستان مارگریتا در تورین حمایت می‌کند اهدا کند.