به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی امید ایران در غیاب سامان فلاح ستاره خط دفاعی تیم ملی عملکرد خوبی داشته است و توانسته دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

فلاح به دلیل مصدومیتی که در آخرین بازی گل گهر از ناحیه عضله زیر شکم نصیبش شد، نتوانست همراه امیدها به ازبکستان برود تا خط دفاعی تیم ملی دچار تغییرات شود، محمدرضا بردبار هافبک دفاعی تیم ملوان جانشین او در این پست شد و نمایش درخشانی در این مسابقات به جای گذاشته است.

در بازی قبل مقابل افغانستان، رضا عنایتی به دلیل تک کارته بودن امین حزباوی به او استراحت داد و دانیال ایری مدافع تیم ذوب آهن زوج بردبار در خط دفاعی بود، دانیال که با پیراهن شماره 4 سامان در این مسابقات به میدان رفت، توانست در دیدار مقابل افغانستان یک پاس گل به نام خود ثبت کند و در کارهای دفاعی عملکرد خوبی به جای گذاشت.

تصویری از رختکن تیم ملی منتشر شد که در صورت حضور سامان در این مسابقات هر 4 شماره تیم ملی در ترکیب اصلی قرار گرفته می‌گرفتند، زوج امین حزباوی و سامان فلاح در قلب خط دفاعی و حسین گودرزی و سامان تورانیان دو مدافع کناری بودند، اما با غیبت سامان بعید به نظر می‌رسد که عنایتی دست به تغییر خط دفاعی بزند و از زوج بردبار و حزباوی در قلب خط دفاعی بازی بگیرد و دانیال ایری روی نیمکت قرار بگیرد.

1924028
سامان تورانیان ، حسین گودرزی ، دانیال ایری و امین حزبانی شماره‌های ۲ تا ۵ تیم ملی هستند که به احتمال فراوان به غیر از دانیال دیگر بازیکنان خط دفاعی ایران را مقابل ازبکستان تشکیل خواهند داد.