به گزارش ورزش سه، جواد نکونام سرمربی استقلال حساسیت خاصی روی اتفاقات تیمش، ترکیب و مسائل درونی باشگاهش دارد و ترجیح می‌دهد تا همه چیز سکرت باشد و چیزی به رسانه‌ها درز پیدا نکند.

تیم او امروز برابر صنعت نفت آبادان دیداری دوستانه برگزار کرد و در نهایت موفق شد با نتیجه سه بر یک به پیروزی برسد. این دیدار که پشت در‌های بسته برگزار شد تا اتفاقات بازی راهی به بیرون پیدا نکند اما گزارش کامل دیدار توسط رسانه صنعت نفت منتشر شد.

ترکیب ابتدایی صنعت نفت آبادان:

پارسا افضلی، عباس قاسم (۴۶- یوسف وکیا)، میثم تهیدست، حسین سنگرگیر، امیرمحمد پناهی (۷۰- احمد شریعت‌زاده)، رضا امانی‌نژاد (۷۰- حکیم نصاری)، رحیم آلبوغبیش، طالب ریکانی، حسین شنانی (۵۰- یوسف کی‌شمس (۷۰-صادق صادقی))، سید فاخر تهامی (۴۶- فرزین معامله‌گری) و علی یوسف.

1924268

ترکیب استقلال:

سید حسین حسینی، ایمان سلیمی، ابوالفضل جلالی، مهرداد محمدی، جعفر سلمانی، زبیر نیک نفس، کوین یامگا، آرش رضاوند، سعید مهری، پیمان بابایی و آرمان رمضانی.

مهرداد محمدی در دقیقه ۴۵ نیمه اول روی ضربه کرنر مشکوکی که به سود استقلال گرفته شد دروازه صنعت نفت را باز کرد تا نیمه نخست با نتیجه یک بر صفر به پایان برسد. در پنجاه و یکمین دقیقه مسابقه مهرداد محمدی با دریافت کارت قرمز از بازی اخراج شد اما با موافقت سرمربیان دو تیم به بازی برگشت تا دیدار ۱۱ به ۱۱ دنبال بشود.

1924269

پیمان بابایی در دقیقه ۶۸ و آرش رضاوند با شوتی از راه‌دور در دقیقه ۷۹ دو گل دیگر برای تیم نکونام به ثمر رساندند. در دقیقه ۸۹ ضربه طالب ریکانی از پشت محوطه جریمه به تک گل صنعت نفت در این دیدار بدل شد تا بازی با نتیجه ۳-۱ به پایان برسد.

اردوی تهران تیم فوتبال صنعت نفت که ۵شنبه هفته گذشته شروع شده بود تا پایان این هفته ادامه دارد. شاگردان ویسی پیش از این در دو دیدار دوستانه مقابل فولاد هرمزگان و آریو اسلامشهر به تساوی رسیده بودند.