به گزارش "ورزش سه"، درخشش ارلینگ هالند در پیراهن دورتموند در ماه‌های اخیر باعث شده که بسیاری از باشگاه‌های بزرگ اروپایی شرایط این بازیکن را زیر نظر داشته و به دنبال ارائه پیشنهاد برای جذب او باشند. بند فسخ 75 میلیون یورویی هالند همه چیز را برای جدایی او فراهم کرده است.

قرار است تا پیش از پایان ماه آوریل(دو هفته روز پیش رو)، هالند تصمیم نهایی در مورد مقصد بعدی خود را اعلام کند. جدایی او از دورتموند تقریبا قطعی است و در حال حاضر سیتی و رئال بیشترین شانس را برای جذب او دارند؛ هرچند نباید پی‌اس‌جی و بارسلونا را نیز فراموش کرد.

با این حال به نظر می‌رسد که رئال مادرید اولویت خود را جذب کیلیان امباپه قرار داده و همین مسئله باعث شده که منچسترسیتی تا حدودی شانس بیشتری برای به‌خدمت گرفتن ستاره نروژی داشته باشد.

در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار معتبر ایتالیایی در جدیدترین اظهارنظر خود پیرامون آینده ارلینگ هالند مدعی شده که منچسترسیتی مذاکرات جدی‌تری را با این بازیکن آغاز کرده و قصد دارد هر طور که شده او را به اتحاد بیاورد. بر اساس این گزارش پپ گواردیولا نیز از سران این باشگاه درخواست کرده که به هر قیمتی هالند را جذب کنند.

رومانو در بخش دیگری مدعی شده که رئال مادرید نیز همچنان شرایط جذب ارلینگ هالند را بررسی می‌کند و آنها می‌خواهند در راه جذب این غول نروژی از سیتی پیشی بگیرند. با این حال باید منتظر ماند و دید که نهایتاً در دو هفته آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد.