به گزارش "ورزش سه"، وقتی در ثانیه‌های پایانی دیدار ایران و ازبکستان اللهیار صیادمنش بر اثر خطای بازیکن حریف روی زمین افتاد و از شدت درد فریاد می‌زد، می شد حدس زد که مصدومیت او جدی نیست. اللهیار در این صحنه ثانیه‌هایی دراز کش روی چمن ورزشگاه ملی تاشکند افتاد و فریادهایی سر داد که می شد همانجا حسرت بزرگ او را در ناکامی تیم ایران فهمید.

حذف زودهنگام تیم امید ایران از المپیک پاریس در شرایطی اتفاق افتاد که ستاره‌هایی مثل اللهیار صیادمنش بعد از کشمکش‌های فراوان برای کمک به این تیم اضافه شده بودند. نسل کنونی زیر 23 ساله‌های ایران امید زیادی داشت تا بتواند طلسم چندین ساله را بشکند و اللهیار نیز یکی از جوانان بااستعداد فوتبال ایران بود که دوست داشت با صعود به المپیک قدمی برای امیدهای ایران بردارد.

1924551

با این حال شکست مقابل ازبکستان رویای اللهیار و سایر جوان های آینده دار فوتبال ایران را برباد داد؛ این نسل از جوانان زیر 23 سال ایران هم نتوانست طلسمی که بیش از نیم قرن گریبانگیر فوتبال ایران شده را بشکند و طبیعی است که برای ستاره های جوان جز آه و افسوس چیزی باقی نماند.

صیادمنش در دقایق پایانی بازی دیروز طوری خودش را به چمن چسبانده بود که اینطور تصور می شد دوست دارد زمین دهان بازی کند و در آن فرو برود. هرچند که زندگی برای جوانان آینده دار فوتبال از جمله اللهیار ادامه دارد. او حالا سریعا باید به انگلیس برگردد و برای تیم باشگاهی اش بازی کند و البته که شرایط سنی او اجازه حضور در دوره بعدی امیدها را نمی دهد، اما بی شک این بازیکن یکی از نفرات مورد نظر امیر قلعه نویی برای اردوهای بعدی تیم ملی بزرگسالان است.

1924552