به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی در یک بازی هیجان‌انگیز در مرحله یک چهارم نهایی، چلسی توماس توخل را شکست دادند و در مجموع 5-4 به پیروزی رسیده و به جمع چهار تیم نهایی لیگ قهرمانان اروپا راه یافتند. این برد نشانه توانایی استادانه آنچلوتی در عبور از مراحل خطرناک حذفی لیگ قهرمانان بود و او به اولین مربی تاریخ تبدیل شد که در چهار دهه مختلف به نیمه نهایی این رقابت ها رسیده است.

فابیو کاپلو، سرمربی سابق رئال مادرید، در گفتگو با اسپورتس درباره دیدار رئال مادرید و چلسی گفت: " تا جایی که به رئال مادرید و چلسی مربوط می شود، می توانید هر چقدر که بخواهید برای یک بازی آماده شوید، اما در برابر تیم هایی در این سطح کوچک‌ترین اشتباه شما را محکوم می کند.  سپس گاهی اوقات دروازه بان شما را نجات می دهد، همانطور که تیبو کورتوا برای رئال این کار را انجام داد.

اما هر دو به خوبی آماده شده بودند، سپس آنچلوتی در تعویض ها بسیار خوب عمل کرد و تازگی و کیفیت را به ارمغان آورد. تکرار می کنم، شما می توانید هر چیزی را که بخواهید آماده کنید، اما وقتی بازیکنانی با این کیفیت داشته باشید، هر اتفاقی ممکن است بیفتد."

شانس رئال برای صعود به فینال و قهرمانی: "ممکن است؛ رئال مادرید تواضع دارد. آنها می‌دانند که تیم خوبی دارند که همه در آن فداکاری می‌کنند. آنچلوتی به آنها شخصیت می‌دهد و یک مهاجم نوک باورنکردنی هم دارند. از نظر من آنها مدعی بودند اما حالا باید بگویم که می توانند باشند."

کاپلو درباره حذف ناباورانه بایرن مونیخ برابر ویارئال نیز گفت: "به نظر می رسد آنها از نظر شخصیتی و میل مانند سال های گذشته تیم نیستند. حتی در زمین هم کمی نامرتب به نظر می رسند."